Monday, September 29, 2008

Single Kamu Semua

Hmmm.. akhirnye.. single ZZ dah kluar da! huhuhu...
~KAMU SEMUA ~
Azizi feat Dina dr Malaysian Idol, Aesar Mustafa (Gangstarz) & abg Rafikoncept (Producer single tu)....

sebenarnye, nih bukannye single pertama ZZ.. single pertama ZZ adlh lagu tema Digi celebriteen 2007, iaitu Sentiasa!.. klo xpernah dgr.. ni die lagu dlm youtube...ader jugak sedikit video perjalanan ZZ time tu. huhuhu....


Lagu Sentiasa
Muzik & lirik oleh Ah Tu
Gubahan Acis Akarkarya Studios



Lagu t'baru ZZ, Kamu Semua, ader la cdikit cerita di sebalik lirik tu...ianye mceritakn cam.. kisah 2 owg yg bercinta tu.. x kira sama ader diowg yg tua kahwin yg muda, muda ngan tua, percintaan blaenan kaum... owg2 yg nak merasai "love" skali lagi... sumer tu la...nah.. bace nih : huhuhu


KAMU SEMUA
Azizi feat. Dina & Aesar Mustafa
Muzik & lirik oleh Ah Tu
Gubahan Rafikoncept
Hak Cipta Giant-Ants (M) Sdn Bhd 2008


Dua insan yang bercinta harus dihormati semua
Ku tak fahami kenapa dunia penuh hipokrasi
Kita harus memikirkan kebahagiaan mereka berdua
Demi cinta sejati itulah harus diutamakan

Ada kalanya kerana soal pemikiran kita
Ataupun kerana kita tak sanggup hadapi realiti
Mereka sanggup berkorban demi apa-apa saja
Pada akhirnya cinta itu adalah segalanya

Chorus
Dunia… bukalah mata
Terima realiti ini demi mereka berdua
Kenapa… ku tak fahami
Haruskah mereka berdua dipisahkan kerana kamu semua

Ada kalanya kerana soal pemikiran kita
Ataupun kerana kita tak sanggup hadapi realiti
Mereka sanggup berkorban demi apa-apa saja
Pada akhirnya cinta itu adalah segalanya

Cinta mereka sebenarnya satu cerita ikhlas
Sanubari mereka berdua sudah terbuka luas
’Tuk menerima sesama kita walau apa jua
Jadi tak kisah apa kata-kata kamu semua



Ni die cover Single ZZ.. not for sale.. ni sample tuk media, kate manager ZZ.. tp nih pon bagaikn satu level kepuasan ZZ tlh dicapai... ZZ akn terus mara lg! :)

5 comments:

nabilah said...

cehh waa.. ZZ! bagus la tu! album tu cantik.. eh, tp cam blaenan kan? cam mner dpt beli? ader jual ker?

Cutey_Pie@UPM said...

Azizi. Kamu semua tu sedap. ble dpt dgr kat radio?

zEnNy said...

wow.....nice la...ur ...album cover ...hehe...so cool....i love the designed...

✖sHaNiDa✖™ said...

heLo0o0o0o0..
ha'ah!
smatr giler ar design album tu..
mCm mana nak dapat ek??
takkan laa dah ader lirik,tp lagu full version ayesha xdek??
:( hahahahahaha..

Azizi said...

helo... hmmm.. nnt ler.. m'ikot mgr... nnt akn pasarkn. tunggu tao! :) huhuhu.. and thanks for all ur support !!!!